Bizi tanıyanlar teşhis ve tedavi kavramlarını içselleştirebilme özelliğimiz ile öne çıktığımızı söylüyorlar. Şöyle örneklemek belki daha iyi olur, mide ağrısıyla hastaneye giden bir insan düşünün. Kendinizi o insanın yerine koyarak. Hastaneye gelme nedeniniz olan mide ağrınızın unutulup hatta size de unutturulup önce burun estetiği, göğüs estetiği geçirdiğinizi hayal edin. Ortaya çıkan sonuç mükemmeldir, muhtemelen en iyi estetik operasyondur da ama mide ağrısı hâlâ sürmektedir.
Başarı kriterimiz ise reklamın pazarda müşterisi nezdinde ürüne ya da hizmete katkısıdır. Müşteriler ürünleri sizden daha çok biliyor olabilirler. Onları çok yormadan sorunlarına çözüm olan ürünün sunumunu gerçekleştirmelisiniz. Günün sonunda iyi reklamın ölçütü, ürünün pazarda tercih edilip satın alınıyor olmasıdır. Başka hiçbir şey değil. Burgaz rakının pazar payının %4 gibi bir orandan yürüttüğümüz kampanyalarla %30'a çıktığını görmek ya da Casper'ın izlediğimiz reklam stratejileriyle büyüyüp yurt dışında bugünkü saygınlığına kavuşmasını, uluslararası markalarla başa baş rekabet eder konumunu görmek kristal elma almaktan çok daha değerli.
C4S soruna odaklıdır ve bu sorunu, yaratıcılığı müşteriye ulaşmada araç olarak kullanarak çözer. Biz yaratıcılığı hedef kitleye ulaşım aracı olarak değerlendiriyoruz. Boğaziçi Köprüsü ya da Beşiktaş - Üsküdar arası çalışan tekneler gibi.